2016年2月22日 星期一

時機到,拜四面佛

食食下飯,無嗱嗱有位女士赤條條地講出我的人生狀況,仲同其他食客講我点点点,哈!後來問伙記点解佢咁勁,原來是老闆御用風水大師,剛由廣州來舖睇風水,哦!但点解齋睇樣就知我的過去?她的預言與九華山高僧預言一樣?何解咁神奇,養鬼仔?知識裏只有扶乩、高僧才有此能力。

謎底會在不知不覺間解開的,又是食食吓飯,伙記話好耐無見,我話見大師就話姐,準到爆,老闆聽到黑晒面話咩大師,伙記話當時我在場,大師同我講幾句,之後大家静晒,知老闆唔老黎,边食飯边嘆報紙,老闆無喱頭座咗係我前面講电話,同电話人講有人話你好準喎,突比部电話我,是女大師,問佢点解會咁準又不是高僧?她說是跟泰國高僧學,之後話題當然又是預言啊!佢話羊年去猴年有电腦、电器壞,我話雪櫃剛壞,家陣等新雪櫃到,但电腦無問題,另安排同佢見面,收線後老闆話有幾稀奇,佢自己都同佢跟同一高僧學過吓喎,幾日後工司的电腦壞咗,用另一部,又壞埋 >_<

約好2016年1月22日18:00係油麻地某單位見面,要提早接仔放補習,佢突又改20:00,咁先上那單位等,上到去是拜泰佛,但有黃大仙,因怕宗教問題,所以無上香呢!單位內那位女士又是利害,一去到叫我通知佢,我話己wechat佢到咗,過咗10分鐘佢又叫我通知佢,睇下wechat,原來寫好訊息,未按傳送,一按傳送,女大師回覆改日子

之後約好又改,一改再改,其實不太想再上那單位,因拜泰式佛像(不懂是咩),連wechat都删埋,但又好奇未來,加回wechat,又約定新年後見

幾年前朋友曾叫我去沙田拜完車公去拜四面佛,一直無去做,今年因為拜黄大仙,啲相放facebook而得到朋友指点沙田除拜四面佛外,那裡還有觀音菩薩、土地公、釋迦牟尼佛,一知這訊息,即安排時間去拜,第一次去拜,發現同女大師約好見面單位內供奉的佛像一樣,第一以到訪,並未上香比四面佛,之後去了林村許願樹,識到兩位師兄,介紹下次帶我去扶乩,又說說佛學、四面佛……是菩薩化身,之後同仔再去拜四面佛,上香比四面佛,走的時侯差不多行到停車場,突收到电話,一筆無可能拎得返㗎爛數,條友居然主動打比我,話比反錢我,感恩,要多謝四面佛,同公公一齊再拜四面佛,阿仔上香、獻花、貼金比四面佛。

第2日同泓智媽再去拜四面佛,同四面佛講,如所求的事顯現,會去泰國拜,不知何解一離開門口就想安排下次再黎拜,如果有机搬去沙田住近四面佛旁屋苑,可以成日去拜,多方便呵!

回到家中再約女大師,今次真心想去上次那單位上香,另問佢,為何腦海裡全是四面佛,不停想著,她回話 : 「四面佛保佑我」



2 則留言:

  1. 這個女大師到底靈唔靈呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 餐廳老闆其中一間舖,放售$3500萬(不過家陣边有人買),仲有幾十個單位……佢用得㗎風水師,應該有返咁上下!

      刪除